|
||||
|
ΤΕΧΝΟΛΟΧΙΑΤο «όπλο» της Mitsubishi είναι εφοδιασμένο με νέο κινητήρα, ανανεωμένο εξωτερικό και εσωτερικό design, ενώ η τιμή του θα ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 2,997,750 γιέν (18.400 ευρώ) και θα φτάνει τα 3,750,600 γιέν (23.000 ευρώ). Click here to find out more!Οι πολλές "μηχανικές" αλλαγές στο νέο sedan της Mitsubishi έγιναν με σκοπό την αύξηση της απόδοσης , σε συνδυασμό με την ασφαλέστερη οδήγηση και γι αυτό το λόγο δόθηκε πολύ μεγάλο βάρος στην τεχνολογία, αφού το Lancer X διαθέτει S-AWC (Super All Wheel Control) και διπλό συμπλέκτη SST (Sport Shift Transmission). Η εικόνα είναι πραγματικά εντυπωσιακή, με επιθετικές γραμμές και αεροδυναμικό στυλ, το νέο Mitsubishi είναι ο ορισμός του sport sedan, ενώ παρόμοια επιβλητικό design διακρίνεται και στο εσωτερικό. Οι βελτιωμένες επιδόσεις του νέου Lancer σε σχέση με τον προκάτοχο του, οφείλονται στο νέο 4B11 2λιτρο τούρμπο DOHC MIVEC κινητήρα. Οι άνθρωποι της Mitsubishi με οδηγό την προστασία του περιβάλλοντος, φρόντισαν να μειώσουν τους ρίπους, καθώς σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας το Lancer X εκπέμπει 50 τοις εκατό λιγότερους ρίπους από εκείνους που προβλέπονται στην Ιαπωνία. Φυσικά δεν θα μπορούσε να παραλειφθεί η ασφάλεια και για αυτό το λόγο προσφέρονται αερόσακοι στην θέση οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί, αερόσακοι γονάτων (οδηγού), αλλά και ένα προσαρμοστικό σύστημα στον φωτισμό στις εκδόσεις GSR. Ο διπλός συμπλέκτης σε συνδυασμό με το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο προσφέρει γρήγορες αλλαγές, οι οποίες προκαλούν ωραία αίσθηση στην επιτάχυνση και αναδεικνύουν την ισχυρή απόδοση, ενώ παράλληλα η κατανάλωση καυσίμων είναι βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν. Προκειμένου να "κρατήσει" την δυνατή ροπή του ο κινητήρας του Mitsubishi, προσφέρεται επίσης και με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων για τους οδηγούς που θέλουν να έχουν τον πλήρη έλεγχο στα χέρια τους. Σε όλα τα μοντέλα της Lancer Evolution X GSR προσφέρεται το σύστημα δυναμικού ελέγχου (σύστημα ευστάθειας), S-AWC με κατανεμητή ροπής, ενώ κατανέμει σωστά τη δύναμη του φρεναρίσματος και στους τέσσερις τροχούς. Επιβλητικό designΤο εξωτερικό design είναι ιδιαίτερο με επιθετικούς προσδιορισμούς οι διακρίνονται στα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία τελειοποιήθηκαν σε αεροτούνελ. Στο εμπρός μέρος του Ιαπωνικού sedan ξεχωρίζουν οι δύο αεραγωγοί στο καπό που δίνουν ανάσες στον κινητήρα, τα μακριά φώτα με το επιθετικό ύφος, αλλά και το spoiler με την ξεχωριστή αισθητική. Όσο για το πίσω τμήμα η μεγάλη εντυπωσιακή αεροτομή, τα φώτα και ο αεροδυναμικός διαχύτης με τις δύο εξατμίσεις δε θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο. Το GSR προσφέρεται σε πέντε χρώματα, μεταξύ αυτών το σπορ μεταλλικό κόκκινο (Red Metallic) και το αριστοκρατικό μαύρο με πέρλα (Phantom Black Pearl), ενώ το RS διατίθεται και σε άσπρο ( White Solid). Άνεση στο εσωτερικό.Το design στο εσωτερικό του Ιαπωνικού αυτοκινήτου έχει σχεδιαστεί με οδηγό την άνεση και τη λειτουργικότητα και γι αυτό το λόγο τα χρήσιμα όργανα είναι σε ευδιάκριτο σημείο κάνοντας πιο εύκολη την ζωή του οδηγού. Τα σπορ καθίσματα της Recaro προσφέρουν υποδειγματική πλευρική στήριξη, ενώ προαιρετικά προσφέρονται και με πλευρικούς αερόσακους. Δυνατός κινητήραςΟ 4B11 τούρμπο κινητήρας είναι 2.000 κυβικών, 4κιλινδρος, 16βάλβιδος με μέγιστη ροπή 422 Νm που κορυφώνεται στις 3500 στροφές, επιδόσεις καλύτερες από τον προκάτοχο κινητήρα 4G63. Αξίζει να σημειωθεί πως ο 4B11 είναι ελαφρύτερος κατά 12 κιλά από τον 4G63, πιο φιλικός προς το περιβάλλον σύμφωνα με την εταιρία, ενώ είναι κατασκευασμένος από τιτάνιο και αλουμίνιο. "Λίφτινγκ" στο σασίΤο νέο σασί είναι πιο σκληρό και άκαμπτο από το προηγούμενο μοντέλο για χάρη της ασφάλειας κυρίως. Στο νέο Ιαπωνικό sedan έχει αυξηθεί τόσο το μεταξόνιο για μεγαλύτερη άνεση στην καμπίνα, όσο και το μετατρόχιο για ασφαλέστερη και σταθερότερη οδηγική συμπεριφορά.
|
|||
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ 1ο ΕΠΑΛ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΒΠ |