|
||||
|
ΕΠΙΔΟΣΗΣΠάρα πολύ καλή επίδοση του evo στον γύρο πίστας, που σημείωσε ταχύτερο στα 55,sec, με μέγιστη ταχύτητα 157km/h. Πολύ καλές εντυπώσεις άφησε το κιβώτιο, η ευστάθεια στο όριο. Εξίσου καλές ήταν και οι εντυπώσεις από τιμόνι, τα φρένα, τη μεταφορά βάρους, τη δυνατότητα διόρθωσης, την ευκολία χειρισμού, αλλά και το fun to drive. Στη δοκιμασία του skid-pad, η μέγιστη τιμή της πλευρικής επιτάχυνσης ήταν στα 0,98g. ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΠερισσότερο βλέπεις το ποσό δυνατός είναι διάσημος και ανθεκτικός 4G63T κινητήρας που εφοδιάζει το evo.Χωρίς να ζοριστεί, δουλεύει εκπληκτικά στις μεσαίες και απίστευτα στις ψηλές, η τετρακίνητη και φαρδιά λάστιχα προσφέρουν παρανοϊκό κράτημα, οι σχέσεις στο κιβώτιο αλλάζουν εύκολα και γρήγορα τα καθίσματα σε κρατάνε καλά και το τιμόνι σου λέει ακριβός που σημαδεύουν οι τροχοί και τι κάνουν. Όμως το κορφέο είναι η ανάρτηση αφού εδώ, σε δρόμους με μικρές ανωμαλίες, βρίσκεται στο στοιχειό της. Κρατάει πολύ καλά τη μάζα του αυτοκινήτου και οι κλίσεις είναι μικρές. Μπαίνεις παντού γρήγορα και ασφαλέστερα, ενώ περνάς στροφές σχεδόν χωρίς να δυσκολεύεσαι. Αλλά και το βάρος του αυτοκινήτου είναι (1465κ). Όμως οι δίσκοι διαμέτρου 320mm μπροστά και 305mm πίσω με τεράστιες τετραμπίστονες δαγκάνες της brembo, κάνοντας να σταματάς πολύ νωρίτερα από ότι περίμενες. Τελικά το evo είναι ένα όχημα που αποτελεί όπλο και βολεύει παντού. Και για ταξίδια και για επαρχιακούς δρόμους, αλλά και για πιστά. Μονό σε ένα πράγμα δεν είναι καλό, στο να περνάς απαρατήρητο.
|
|||
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ 1ο ΕΠΑΛ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΒΠ |