o

Turn in

Ένα από τα μυστικά της επιτυχίας του αυτοκινήτου είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει σχεδόν κανένα σημείο του που να μην έχει δεχθεί βελτίωση.

Full winner!

Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί κατακόρυφα, ενώ παράλληλα η παραπάνω δύναμη του κινητήρα του δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα τόσο στις στροφές και στην πίστα, όσο και στις ευθείες. Το EVO αυτό μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά γρήγορα σε οποιασδήποτε συνθήκες και δικαία κατέκτησε την πρώτη θέση της κατηγορίας του.

Δικαιολογημένα μιας και πλέον έχουμε να κάνουμε με ιπποδυνάμεις που φλερτάρουν τετραψήφια νούμερα, ταχύτητες εξόδου στα 1.000 μετρά που ξεπερνούν τα 300km/h και χαμηλά δεκαριά στα 400 μετρά!

Record holder

Η ψυχολογία που έχεις όταν βρίσκεται κάποιος δεμένος στο δεξί bucket με την οθόνη του VBOX στα χεριά, και ένας έμπυρος οδηγός αριστερά έτοιμος να καταπιεί την ευθεία των μετρήσεων, συν το γεγονός ότι και οι δυο βρίσκονται σε ένα κατασκεύασμα που μπορεί να πιάσει με άνεση 340+km/h. Αν κάποιος βρεθεί μέσα σε ένα super car είναι σίγουρος ότι θα ζήσει την εμπειρία της ζωή του, αλλά από την αλλά μπορεί να είναι και η τελευταία εμπειρία της ζωή του!

MITSUBISHI LANCER EVO

MENU

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ PROJECT CAR

MITSUBISHI EVO VII By Norris Designs 841ps

H Norris Designs είναι εταιρία του πασίγνωστου Βρετανού βελτιωτή Simon Norris. Ο Norris βελτιώνει με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο πολλά Ιαπωνικά μοντέλα, αλλά εξειδικεύεται στα Mitsubishi lancer evolution. H ιστορία της Norris designs με τα evo είναι απίστευτη, αφού ο βελτιωτής έσπασε σχεδόν όλα τα ρεκόρ τους και κατόπιν τα ξανά έσπασε: αρχικά βελτίωσε το πρώτο αγγλικό evo που έγραψε κάτω από 12sec για τα 402m σε λιγότερο από 11sec, και μετά κάτω 10sec!! Επίσης είναι ο μοναδικός Βρετανός βελτιωτής που εξασφάλισε σε evo τελική πάνω από 200mph (322km/h), και ο πρώτος που έφτιαξε evo το οποίο επιταχύνει στο 0-100km/h λιγότερο από 3sec.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από το μηδέν, σαν και κατασκευάστηκε από το μηδέν, σαν αγωνιστικό. Και ενώ η ισχύς που αποδίδει το μοτέρ είναι τρομερή ανεπανάληπτη δουλειά στο αμάξωμα κλέβει την παράσταση. Το εργοστασιακό αμάξωμα θα μπορούσε να αντέξει την ισχύ για την οποία προορίζεται αυτό το evo, αλλά ο Βρετανός ήθελε να πρωτοτυπήσει. Έτσι αγοράστηκε ένα γυμνό αμάξωμα, και αρκετά τμήματα του που κρίθηκαν περιττά αναιρεθήκαν ή αντικαταστάθηκαν από ελαφρύτερα. Οι πίσω πόρτες καταργηθήκαν τελείως, ενώ όλο το αμάξωμα κόπηκε και κόντυνε κατά περίπου 25. Οροφή αναιρέθηκε και οι τρεις κολόνες κοπήκαν (!!)ώστε το ύψος να μειωθεί σχεδόν κατά 7,5cm με αποτέλεσμα το πλαίσιο να γίνει ακόμα πιο συμπαγές και να κατεβεί χαμηλότερα το κέντρο βάρους. Οροφή που τοποθέτησε ξανά ήταν από carbon, ώστε να μειωθεί το βάρους περισσότερο. Περνώντας στο μηχανοστάσιο έχουμε αρκετές αλλαγές στον κινητήρα με ενισχύσεις στο χυτοσίδηρο του κορμού αλλά και ένα νέο stroker kit από την Norris Designs. Επίσης νέες είναι και οι μπιέλες από την crower και τα πιστόνια είναι custom από την JE. Η τουρμπίνα είναι η garret gt42r και δουλεύει σταθερά στα 2,3bar μόλις από τις 4.300rpm. Στην κυλινδροκεφαλή έχουμε ροΐκή εξέλιξη, νέες βαλβίδες και retainers πιο ενισχυμένα. Για την εξαγωγή υπάρχει ανασχεδιασμένη πολλαπλή εξαγωγής από τον Norris και σωλήνας εξαγωγής 100mm με απόληξη στο πλάι. Το συντονισμό των παραπάνω έχει αναλάβει ο εγκέφαλος Motec M800.

Natural born winner!

Ο κινητήρας έχει δεχθεί ελάχιστες αλλά ουσιαστικές επεμβάσεις, οι οποίες όμως ανέβασαν την απόδοση του. Ένα ολόσωμο χειροποίητο σύστημα εξαγωγής, που περιλαμβάνει πολλαπλή εξαγωγής, δυο τελικές απόληξης και καταλυτή, κατασκευάστηκε και τοποθετήθηκε από την NS Racing. Η εισαγωγή πηρέ τα πάνω της με μια φιλτροχοάνη της HKS, ενώ παραπάνω καύσιμο έφτασε στους αυλούς της μέσω μια μεγαλύτερης αντλίας βενζίνης από την Walbro. Τον έλεγχο του κινητήρα ανέλαβε Λένας Haltech E11 V2, ενώ πολύτιμες ενδείξεις για τη λειτουργία του κινητήρα, καθώς και μερικές ρυθμίσεις γίνονται από το Βοοsτ Controller της GReddy.

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ 1ο ΕΠΑΛ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΒΠ