![]() |
Στο μεταξύ ο Oliver που είχε ξεκουραστεί όσο χρειαζόταν, αλλά και του άξιζε, μετά από 18 μήνες συνεχούς εργασίας στο CM2, άρχισε να συλλαμβάνει τις πρώτες του ιδέες για το Championship Manager 3. Βασικά το σχέδιο του ήταν να αχρηστεύσει ολότελα το CM2 με το CM3. Tο παιχνίδι για ακόμη μία φορά θα γραφόταν από την αρχή. Τον Μάρτη του 1997, η Sports Interactive Ltd είδε την άφιξη ενός καινούργιου μέλους. Ο Marc Vaughan, ένας προγραμματιστής πρώτης γραμμής (ή μάλλον software engineer όπως προτιμάει να τον αποκαλούν) μπήκε στην ομάδα. Ήταν φανατικός οπαδός του CM και παθιασμένος με το ποδοσφαιρο. Επιπλέον κάτι ήξερε βεβαια και από προγραμματισμό. Με λίγα λόγια, ο ιδανικός συνδυασμός. Ο Oliver μαζί με τον Marc όρμησαν στο CM3. Πριν περάσει καιρός συνειδητοποίησαν πως εξαιτίας του μεγέθους της εργασίας για το CM3 θα χρειάζονταν περισσότερο εργατικό δυναμικό. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται μεγαλύτερο χώρο, οπότε τον Ιούνιο του 97 η Sports Interactive μετακόμισε ακόμη μία φορά. Βρέθηκε ένα ευρύχωρο και ήσυχο νέο γραφείο στο Βόρειο Λονδίνο, μια ιδανική ατμόσφαιρά για προγραμματισμό. Μετά από μια παρατεταμμένη περίοδο συνεντεύξεων, που τελικά διήρκεσε τρεις μήνες, βρέθηκαν οι κατάλληλοι συνεργάτες, Τα νεά ευρύχωρα γραφεία ήταν ιδανικά και τα δύο νέα μέλη μπήκαν στην ομάδα. Πρώτα ο Paul Norman (πιο γνωστός ως PJ) που προγραμμάτιζε εξομοιωτές πτήσης και ήταν σαν να ήξερε το Α και το Ω του προγραμματισμού και κάτι παραπάνω. Ήταν ο ειδικός τεχνικός μας και σε χρόνο μηδέν είχε εγκαταστήσει στο γραφείο μας δίκτυο και server. Και μετά ο Kevin Turner, που είχε μόλις πάρει το πτυχίο του σε Computer Science από το πανεπιστήμιο Heriott Watt στο Εδιμβούργο. Μας είχε εντυπωσιάσει στη συνέντευξή του με το πρόγραμμα που είχε φτιάξει ο ίδιος με αποτελέσματα και στατιστικές ποδοσφαίρου. Προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα και από τότε η συμμετοχή του στο CM3 είναι εξαιρετική. Πέρα από αυτούς τους δυο, ειδική μνεία πρέπει να γίνει και στον Graham Miles, που εργάζεται για την Sports Interactive σε μερική απασχόληση τα τελευταία χρόνια. Αν και η μερική απασχόληση μάλλον ολική ήταν τον περασμένο χρόνο. Φροντίζει την τεράστια βάση δεδομένων του CM3 κι επιπλέον είναι ο εμπνευστής των σπουδαίων ήχων που συνοδεύουν το σχολιασμό στους αγώνες κι επιλέγει τις εικόνες-φόντα του παιχνιδιού. Αφού η ομάδα συγκεντρώθηκε πια, η εργασία στο Championship Manager 3 άρχισε να τρέχει ολοταχώς και όλοι αγωνίστηκαν σκληρά για να κάνουν το παιχνίδι σπουδαίο. Όταν (επιτέλους) βγήκε στην αγορά το Championship Manager 3 στις 26 Μαρτίου του 1999 έγραψε ιστορία μιας και πούλησε γρηγορότερα από κάθε άλλο παιχνίδι τα περισσότερα αντίτυπα στην ιστορία της Αγγλίας (55,000 κομμάτια στην πρώτη εβδομάδα με το προηγούμενο ρεκόρ το 'Command and Conquer' το οποίο είχε πουλήσει μόλις 26,000 στην πρώτη του εβδομάδα). Το Championship Manager 3 συνέχισε να πουλάει εξίσου πολύ, παρέμεινε στην κορυφή όλων των κατηγοριών τρεις εβδομάδες και στην κορυφή των PC charts 11 εβδομάδες. Tο Μάη του 1999 κυκλοφόρησαν τρεις ξενόγλωσσες εκδοχές του Championship Manager 3. Οι γλώσσες ήταν ιταλικά, γαλλικά, και πορτογαλλικά. Το παιχνίδι είχε την ίδια απήχηση σε αυτές τις χώρες αλλά και σε όποια χώρα κυκλοφόρησε.
|