Το παιχνίδι συνέχισε να εξελίσσεται όλο το καλοκαίρι του '95 και μετά από κάποιες καθυστερήσεις βγήκε στην αγορά τον Σεπτέμβρη του ίδιου έτους. Η επιτυχία ήταν άμεση κι έμεινε στη λίστα των είκοσι πρώτων παιχνιδιών με τις καλύτερες πωλήσεις μέχρι το τέλος του χρόνου. Αμέσως μετά τη διάθσεη του CM2 στην αγορά, άρχισαν να ξεφυτρώνουν κάποια websites αφιερωμένα στο παιχνίδι. Έτσι ο Oliver είπε "Πρέπει κι εμείς να αποκτήσουμε ένα".Ο Mark που δεν είχε ιδέα από σχεδιασμό website απάντησε "OK - θα το παλέψω". Μετά από περίπου ένα μήνα, τον Νόεμβρη του '95, ξεκίνησε το πρώτο (αν και πολύ πρωτόγονο) website από τους "Δημιουργούς και Συγγραφείς του CM2".

   Η ανταπόκριση για το website ήταν απίστευτη. Στη συνέχεια γρήγορα προσέθεσαν ένα τμήμα "Registration" (Εγγραφών) όπου οι χρήστες του CM μπορούσαν να αφήσουν τα στοιχεία τους για να τους αποστέλλονται ενημερωτικά δελτία και να τους δοθεί η ευκαιρία να εμπλακούν στην έρευνα και τον ποιοτικό έλεγχο του παιχνιδιού με σχόλια και προτάσεις τους. Ο αριθμός των εγγραφών ξεπέρασε κάθε προσδοκία και απο τότε αυξάνεται δραματικά. Aτομα από περίπου 80 χώρες έχουν δώσει τα στοιχεία τους για εγγραφή πράγμα που δείχνει τη δημοτικότητα του Championship Manager. Tο website εγκαινιάστηκε με νέα εμφάνιση CM2 στα τέλη του 1996 κι έχει αναχθεί σε αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης του Championship Manager. Η βάση δεδομένων από τις εγγραφές αποδείχτηκε χρήσιμη για την ανέρευση ερευνητών και ελεγκτών σε όλον τον κόσμο κι έχει αποτελέσει μια καλή πηγή ιδεών για την ανάπτυξη του Championship Manager 3.

  Στις αρχές του 1996, η Sports Interactive μετακόμισε από το κενό δωμάτιο του σπιτιού σε ένα μικτό γραφείο στο Βόρειο Λονδίνο. Ο Paul άρχισε να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στο γραφείο και ξεκίνησε την δουλεία πάνω στο CM2 96/97 .Tο διάσημο update ήταν έτοιμο τον Απρίλη του '96 και είχε κάνει μεγάλα βήματα για την επίλυση των προβλημάτων του αρχικού CM2. Τελικά βγήκε στην αγορά τον Οκτώβρη του '96 και έτυχε πάλι ευνοϊκής υποδοχής.

  Ο Paul και ο Mark άρχισαν την επεξεργασία του CM 97/98 στις αρχές του 1997. Σε αυτή τη διαδικασία ακούστηκε και μια από τις καλύτερες ατάκες "Καλά - σιγά το δύσκολο - σε δεκαπέντε μέρες θα είναι έτοιμο", είπε ο Paul, ο αιωνίως αισιόδοξος. Τους πήρε δέκα μήνες συνεχούς εργασίας για το φτιάξουν και να το διοχετεύσουν - κι όλα αυτά μόνο για την Αγγλική εκδοχή του παιχνιδιού. Η μηχανή CM2 έφτασε στα όρια της αφού συνδύασε πρωταθλήματα εννιά κατηγοριών και μάλιστα έδινε τη δυνατότητα να τρέχουν τρία από αυτά ταυτόχρονα - σχεδόν όλα τα μέρη του παιχνιδιού χρειάστηκαν προσαρμογές κι έγιναν πολλές βελτιώσεις. Καταρτίστηκε μια βάση δεδομένων με κάπου 20000 παίκτες και 2500 ομάδες, με ερευνητές που βοηθούσαν από όλες τις γωνιές της υφηλίου. Αυτή η τελική εκδοχή του CM2, βγήκε στο εμπόριο στις 31 Oκτώβρη του 1997 σε τιμή αναβάθμισης, πήγε κατευθείαν στο νούμερο ένα των πωλήσεων όλων των ειδών παιχνιδιών κι έμεινε στο top 20 για πάρα πολλούς μήνες.



ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ